Skruva upp fahrenheitsen!!!

JAG FRYSER!!!!!!! Det är 21 grader inomhus, döööööör!!! Mina händer är svinkalla och jag har ju för fanken inga kläder!!! Hehe..

Uppe 5.15 imorse och gjorde frukost ooooooosssssssvvvvvvvvvvvv. Städade upp lite när alla åkt hemifrån och sen drog jag på ballene-passet :D Älskart! Men åååhåååååå vad jobbigt det var idag! Kommer kännas i magen och rumpan imorgon :D Plus att det redan känns efter scuplt-passet igår. Fen vad fett!

Jag måste till Trader Joes idag, igen. Jag är där minst två dagar i veckan ju. Älskar att köra bil nu när jag har min musik :) Vill sitta i bilen hela tiden hehe. Igår när jag åkte hem från gymmet på kvällen lyssnade på min och Jasmines kärlekslåt och började gråta :( haha jag saknar diiiiiig!!!!!!!!! Det finaste någon kan få :) Jag blir skitkänslig ibland efter att jag har tränat, mer känslig än vad jag är i vanliga fall.. Depp. Trodde det skulle vara tvärtom? Jag kanske inte hade tillräckligt mkt må-bra-hormon kvar i kroppen så fick motsatsen ist.

Jag är helt totalt värdelös på matte alltså. Ska räkna kvitton och sånt när jag handlar mat och måste använda kalkylatorn och ändå lyckas jag göra fel ibland? Plus att jag la ut 108 spänn på mat och nu har jag slängt kvittorna och allt och jag vet inte om dom vet om att jag la ut så mkt xD Jag vet att dom visste att det var minus så dom la i pengar i kassan men dom köper jag ju ny mat för så jag har inte fått mina. Och nu har jag inget bevis hahaha.... Fast hon vet nog. Annars får jag väl säga till om det inte står med på min nästa lön. Vill inte säga till dock! JAJA

Vet alla om att det går att kommentera inläggen jag skriver förresten? Har ni märkt det?! Om inte så klickar ni bara på "Kommentera" som finns under varje inlägg och skriv ert namn, hur mkt ni saknar mig och det ni vill ha sagt :) Så, mamma, pappa och Pernilla om ni är där ute nu vet ni hur man gör och jag vill ha bevis på att ni har förstått!! Så kommentera nu :) Och om ni inte kommenterar tar jag det som att ni inte har förstått, hellre än att ni inte läser.. Detta är faktiskt till störst del för er skull! Efter min skull..

Yeye, måste röra på mig nu :) Sätta mig i bilen och lyssna på musik.



Hehehehehehhehehehehehe

Kommentarer
Lars Ericsson

Älskar dig och saknar dej mitt lilla hjärta!

(gjorde jag rätt nu? funkar detta!!

E så stolt över dej.

2010-10-06 @ 22:34:27
Millistrillis

visst är det svårt, har sån sjuk ångest för att åka hem nu.... bah. men det blir nog bra tillslut.



@bilden: hahahhahaaaaa

2010-10-07 @ 03:30:06
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Plupp

söta söta hannah, orka kommentera. Det är sååå jobbigt. Men läser det gör jag :) & tänk på att det är kors i taket för att vara mig , hatar bloggar ! Brööööl

2010-10-07 @ 20:29:28
Mamman din

ja förstod inte riktigt kan du förklara en gång till =)<3

2010-10-07 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0