Sönday

Väntar på att Anni ska komma hit och plocka upp mig med sina äldsta värdbarn. Vi ska ta ut dom och shoppa ;D Jag sov så länge idag va :D Vaknade halv tolv hehe.


Bertil är fortfarnade här pappa! Och han njuter av hemmafru livet ;)


Fasen vilken stel bild haha. Men jag ville visa att jag gjort en fläta! Även om den knappt syns på bilden såg jag nu.

Vi var förresten på Scarowinds igår och vi gick in i "Dårhuset". DET VAR DET LÄSKIGASTE JAG SKOJAR INTE!!! Stället hette "The Asylum" elr ngt och ingen visste inte vad det betydde så jag frågade innan vi gick in så sa hon Dårhuset och jag bara stirra, hon njöööt. Jag trodde det skulle vara lite som den andra vi var på förra helgen, det var inte så läskig för man såg vad dom gjorde på dom som gick framför. Men my oh my var rädd jag var och Niclas tvingade mig att gå först och en gång slog jag näsan i killen framför hhahahahahha och jag sprang in i dom också flera ggr hahahah xD Fy satan vad rädd jag, dom följde ju efter en och skiiiiiiiiiit! Och man gick igenom svarta skynken som blåstes upp så man blev klämd och såg inte ngt. Det var hur som helst askul igår och Anni tog bilder som ni kan få se så fort jag får dom :)

Igår när jag kom var jag nog ganska trött och man kör ju alltid multitasking när man kmr hem sent och bara vill sova. Så jag hade redan tagit av mig brallorna och sen satte jag mig på toan och tog av mig linnet och då märker jag att jag glömt att dra ner mina trosor så jag kissade i dom x) HAHAHAHAHAHAH vad jag skratta xD HUR KUNDE JAG GLÖMMA DRA NER DOM?! Jag döööööör hahahahahhaha

Sry om det blev för mkt information ;) Men jag var bara tvungen att berätta hehe.

Måste gå nu puss pussp u ss :*

Kommentarer
Emilia

HAHAHHAHAHAA jag dööööör xD

2010-10-24 @ 20:45:30
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Lars Ericsson

Tänkte väl det! Inte skulle du ge bort Bertil inte.

2010-10-24 @ 20:46:07
mamma

hahaha....to much info!! Så ja ser att du klarar av att göra flätan själv nu =) Den e jättefin!! <3<3<3

2010-10-25 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0