Surifn' U.S.A.

Morsning korsing!

Idag har jag skjutsat min värdpappa fram och tillbaka hela dagen så nu måste jag fylla tanken igen x) haha. Och jag läst min nya bok som jag köpte häromdan. Köpte "The last song" med Nicholas Spark. Jag har filmen på dator och jag blev rätt besviken på den men det är en bra historia så jag köpte boken och nu jag har jättesvårt att lägga ifrån mig den ;)

Aaron fick lyssna på mina svenska låtar i bilen och han gillade "När vi två blir en" med Gyllene Tider och undrade om inte jag kunde bränna en skiva till Jake som han kunde vakna upp till ist för det vanliga pipet. Så det gör jag nu och första låten på skivan är "När vi två blir en" :D Massa svenska låtar och några få engelska. Nu kmr även jag bli glad av att gå upp för trappan på morgonen när det är dags för väckningen.

Annars händer inte mkt. Det är varmt ute idag och när jag lämnade av Aaron på hans jobb så hälsade jag på kycklingarna som flyttat dit :D Dom har blivit stora nu! Fast vi tror att en är en tupp och Kelly vill inte ha några tuppar(för hon blev jagad av en en gång hehe) så han måste bort isf.. Jag glömde kameran men jag ska ta kort på stället så ska ni få se! Jag har målat svenska flaggan på huset ;)

Och Aaron sa idag att dom kmr skaffa en au pair efter mig och att den kmr komma innan jag åker så jag ska lära upp den. NU VILL JAG GRÅTA!!! HAHAHA INGEN JÄVLA OKÄND TYP SKA KOMMA OCH TRO ATT DOM KAN TA MIN PLATS.. Idag ska jag krama om dom extra mkt :') Hör dom nu för övrigt måste gååååå


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0