Wir haben besuch

Vi har besök! Av Uncle Bill. Detta betyder att jag går runt och ser på medans ungarna leker slut all sin energi på honom ;) Och han är som ett barn så dom har skitkul!

Meningen var att jag skulle komma till jobbet och se när dom friterade en kyckling men jag är fortfarande hemma.. Hehe, kanske åker dit efter jag gjort mitt ärende.

Jag har köpt nya skor!

200 svenska kronor! Hahaha :D 30 amerikanska dollar ;) Jag har inte använt dom än, kanske ni förstår eftersom lappen sitter kvar, men man vet aldrig, så dom luktar fortfarande nytt gummi hehe

Jag har också på mig mina hello kitty-örhängen haha! Första gången jag använder dom.



See u latero :*

Kommentarer
Emilia

Ååååååh okej, men dom hade det förra året så vi får hålla tummarna :D:D RÅ låter asbra ;) löööv it rå ju!

2010-10-19 @ 19:26:15
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0