Glad Påsk!!

Hej hej,

antar att det var påskdagen idag va? Vi firade iaf och jag blev väckt på morgonen av att kidsen kom inspringades med Kelly i hälarna som höll en videokamera haha! Det var bara att klä på sig och gå ner och då fick Stina och jag varsin krog med påskgodis och sånt. Med svenska fiskar i såklart hehe.
Sen var det dags för äggjakt och Stina och jag hade 6 ägg var att hitta, stora ägg. Elr ah, större. Det är inte som våra ägg hemma. Men i alla fall, vilken tid det tog haha! Jag hittade bara Stinas och Stina hittade bara mina kändes det som. Tillslut hittade vi alla såklart och kramade om Kelly och sa tack för att hon var så söt och fixade påskpresent till oss också :)

Idag har det varit jättevarmt ute och det kmr det vara resten av vecka också. Jag är ledig imorgon bitti men klockan 10 ska jag möta Anni och äta frukost med henne och sånt, bara vara. Jag skrev precis en lista på allt jag måste göra innan jag åker till stranden. Allt måste vara klart tills när jag åker dit och jag har redan börjat packa. Jag tror jag kmr att få plats med allt, det är bara vikten jag är orolig över.. 2 väskor med 23kg i varje är inte så mkt efter ett år...


Jag, påskharen och Stina ;D


Området hade en äggjakt i lördags och kidsen var helt vilda. Det kryllade av ägg överallt för stora och små och tävlingar hade dom också!

Vi hade ett litet påskbord idag och varken jag elr Stina kunde svara på vad vi brukar äta hemma på påsk. Har vi ens ngt påskbord? Jag vet att vi brukade äta ngt när vi var mindre och hade påskmust, men jag minns inte alls vad. Ägg kan jag väl gissa mig till haha.

Nu ska jag läsa lite innan jag somnar :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0