Im coming home..

Hej hej.

Anni är här nu och vi är på mitt rum och göttar oss. Imorgon åker vi som sagt till Charleston! Ska bli skitkuuul :D

Jag har fått min flygbiljett hem nu. Jag kommer stanna några dagar här efter att jag slutat och åka till stranden, umgås med Anni och träffa hennes familj och sen umgås med min familj innan jag lämnar landet den torsdagen 12 maj och vara på Landvetter fredagen den 13 maj klockan 13.55. Haha, jag förstod precis att jag kmr hem fredagen den 13de.. Kanon!

Men men, jag ville bara ha sagt det så ni vet och är beredda(med goda middagar osv hehe). Jag vill inte direkt prata så mkt om det för det suger. Inte alla dagar såklart, jag vill ju hem men ändå så tar det emot som fasen att bara berätta vilket datum jag ska hem.

Vi ska sova nu, godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0