Vattengympa!

Stina och jag skulle simma ett motionspass idag var det tänkt, men vi fegade ur när vi såg alla hyper seriösa simmare göra sig iordning och gick på vattengympan brevid ist. Det var vi, tanterna och en kille med down syndrom.. Lite pinsamt kan man säga, speciellt när alla tanterna blev jätteglada och frågade vad som fick oss att komma dit, att det var roligt att vi kom och att vi borde komma tillbaka haha! Tvek på om vi gör det... Hehe

Vi har tränat varje dag denna veckan och jag är helt slut, nu har jag fått nog! Ingen träning förän på måndag igen tack.. Men känns väldigt skönt och det är aaaasgött att ta slut på alla sina krafter. Det är inte så jobbigt att träna som man tror, och man mår som en köng efteråt ;) Och äter som en häst! Och hela tiden.....

Men iaf! Ikväll ska Anni komma hit och sova över jihoooooo :D Haha! Saknar att ha henne här. Jag är alltså ledig hela helgen så Anni, Sarina och jag bokade ett hotellrum i Charleston igår. Vi åker dit imorgon eftermiddag och stannar över natten bara, jag längtar. Jag har velat se Charleston sen jag kom hit, alla säger att dom älskar den staden. Den är gammal och historisk, precis som Europa ;) Så det ska bli kul. Skönt att få åka iväg med tjejerna på en sista resa också. Tråkigt bara att Katharina inte kunde följa med, men hon jobbar.


Anni och jag när vi var och tältade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0