Halo - I love college

Halo ikväll! College nite so its 18 and up ;) Lovely dovely. Blir opitz, kat, jag och grabbarna. Fick lite panik när opitz smsade och sa att hon var tvungen att jobba först!? Jag är helt klar och jag känner inte kat, bara träffat henne typ 3 ggr och knappt pratat med henne, och jag känner ju killarna men ändå. Man vill ju ha en tjej att gå på toa med ;) HAHA! Det har blivit lite av ett internskämt här att svenska tjejer alltid går på toa med varandra? Det var det Josephine som berättade om vad hon trodde elr har hört om svenska tjejer. Sjukt kul!
Jag har frågat rätt många om vad dom tror och hört om svenskar, alltså ideal svensken. Det roliga är att allt handlar om tjejer? Det finns inget ideal för den svenska killen. Det bästa var när en sa att svenskar är långa. Där står jag med mina 161cm och tittar UPP på personen.. Sen får jag alltid höra klassikern såklart, att vi är blonda och blåögda. Kul att man är praktexemplet på det nu haha! Det är inte så lätt att övertyga folk om att det verkligen inte är så. Men sen när jag är inne på fisen och tittar på folks bilder från hemma så får jag faktiskt erkänna att det är lite sant.. Galet många blonda tjejer? Här finns det typ inga blonda..
Men så kan jag tillägga att vi är HIMLANS BORTSKÄMDA med snygga killar i Sverige!!! Så, då har vi fått in svenske killen på ett hörn med ;)

You got to gillar the svenska killar!


Kommentarer
Millis

svenska killar ser gay ut har jag hört ;) och det stämmer nog också lite om man tänker efter...

2011-02-17 @ 07:22:48
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0