BAHAMAS - CHECK!!

Vi har bokat vår Bahamasresa :D Nästan så jag är avundsjuk på mig själv faktiskt! Ska bli så jäääääkla gött att få komma iväg på sol och bad semester med tjejerna. Plus att det är 18+ där ;) Hehe.. Däremot är maten svindyr eftersom att allt är importerat, så vi ska ladda med granola bars och chips typ ;) haha!

Vi kmr bo på Hilton och åker den 23 feb - 28 feb. Vi var tvungna att ta ett flyg som kmr hem på måndagmorgon ist för söndagkväll så det blir en natt i Miami. Hotellet har en liten privatstrand utanför och man kan se kryssningarna därifrån. Man kan ta bussen elr taxi till Paradise Island elr till andra stränder och hotellet ligger på main street i Downtown, där dom har marknad och klubbar. Får se hur detta blir! Ärligt talat har jag inte jättehöga förhoppningar på allting, speciellt inte vädret haha, men jag tror det kmr bli kul iaf :) Det är fortfarande vinter där i februari men kmr iaf ligga runt 25 grader tror jag. Hoppas att det inte kmr vara alltför molningt.

Här är lite bilder från hotellet som gäster har tagit:

British Colonial Hilton Nassau: A view of the pool and private beach from the 5th floor balcony
British Colonial Hilton Nassau: Zimmeraussicht 2
Kryssningarna ;)
British Colonial Hilton Nassau: PRIVATE beach
Privatstranden. Det goa är ju att man slipper konka med sig handduk och sånt :)
British Colonial Hilton Nassau: grounds
British Colonial Hilton Nassau: the private beach

Jag vet inte riktigt hur vårt rum kmr se ut, hittar bara bilder med king och queensängar. Tror vi har två dubbelsängar som förmodligen är runt 110cm, blir till att gosa ;)

FÖR JAG SKA TILL BAHAMAS, FÖR JAG SKA TILL BAHAMAS, FÖR JAG SKA TILL BAHAHAMAAAAAAAS! Fyfen vad det ska bli gött ;D


Kommentarer
Pappa

E så glad för att du e go o glad :)))

2011-01-20 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0