Finbesök

Jag är så glaaaaaaad :D Frida ska komma och hälsa på mig i början på februari!! Trodde inte jag skulle få ngt besök här alls så har vart inställd på det men nu är jag jätteglad att hon ska komma hit och träffa min familj och se hur jag bor och lever osv :) Ska bli så GALET skönt att få träffa nån som man känt i över ett år..
Jag ringde henne tidigare idag och hon fick stoppa mig för jag pratade alldeles för fort. Låter det konstigt om jag säger att jag tänker mer på vad jag säger när jag pratar svenska än vad jag gör när jag pratar engelska? Jag tänker inte på grammatik och sånt när jag pratar svenska, men jag lyssnar på mig själv när jag pratar för att det låter så konstigt. Känner mig jättefånig nu men det är sant.

Idag provade jag på ngt nytt på gymmet igen, nämnligen Tai Chi. Det var inte direkt vad jag väntat mig, jag blev alldeles för rastlös så kmr inte gå dit igen. Dom beskriver det som en "rörlig meditiaton", så då kanske ni förstår. Plus att det bara var massa gamlingar där haha :)



Min års resumé vill inte riktigt komma upp här.. Ska se om jag kan lösa det imorgon elr om den kmr upp senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0