Ski vacation in North Carolina

Vi åkte upp fredageftermiddag efter skolan eftersom man måste vara tidigt i backen och hoppade in i bilen kvart i 8 på morgonen nästa dag. Jag blev så glad för att dom hade snowblades :D Jag frågade en kille där om dom var populära här och det är dom tydligen inte haha, men jag gillar dom ;)

Kidsen och Aaron tog snowboardlektioner och jag körde singel i backarna haha! Men folk är så sociala här så dom jag hamnade med i sittliften pratade jämt och mina snowblades var det många frågor kring. Det var lite annorlunda att åka skidor här jämfört med hemma av olika anledningar. Backarna var tråkigare och kortare, jag hade tröttnat lagom till lunch ungefär. Offpist har dom knappt för det är bara massa träd och buskar med grenar överallt så man riskerar att få ögonen borttagna. Men vad som är riktigt roligt här är att det är så få som faktiskt kan åka och sjuuukt många som aldrig stått på skidor innan :D Såg många härliga vurpor från alla åldrar hahaha!
Och även om backarna inte var som hemma så var det ändå kul att få åka igen och jag var väldigt tacksam, speciellt när jag övertygat Aaron om att testa på snowblades och han kom och åkte med mig :D Och preja mig med flit så jag trillade och att jag var mkt bättre än honom på att åka så jag körde om honom och spraya honom med snö ett par ggr hehe.. Och när han trillade var inte dåligt roligt heller för han kom ju inte upp hahaha :D



Svarta backen var som en röd hemma haha, såna fegisar ;)

Detta är dom svarta backarna..

Fick låna en mössa av Kelly med halsskydd haha, snugg man är ;)



Ska visa bilder från söndagen när vi åkte tub också, men det får blir en annan gång :)

Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0