Beggin you

Kollade precis igenom bilderna jag la upp igår, HAHA! Vad skumma dom är allihop, skitkul. Och jag kom också på att jag inte gjort inlägg för fredag, lördag elr söndag i Bahamas.. Kanske ska ta och göra det snart. Får ju inte glömma Disney-pojkarna.....

Efter kidsen åkt till skolan gick jag upp och gosa ner mig i sängen igen, som vanligt. Jag har blivit en naper, som morfar. Det regnade jättemkt imorse och åskade så huset skakade haha. Amerikanska hus är inte att leka med... Litar inte riktigt på dom faktiskt, plus alla är jättehögljudda elr vad man säger. Man hör ALLT. Inte ljudisolerade, so to spik.



YES! Då var man hel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0