GURLS NIGHT

Hej hej heeeeeeeeeej!

Kom hem vid 2 tiden. Har fixat och donat sen dess. Väntar just nu på att skjutsen ska komma så vi kan dra igång med att äta och tjöta och suuuuupa! Fasen vad desperat man bli ibland haha, men det är gött ;) Men JA, man har minst lika kul utan alkohol men ibland kan man fasen få supa till det. Det är inte mer än rätt när man är 20 år!! Jag är gammal nu.



Jaja man ser lagom bra, men bara så ni inte glömmer hur jag ser ut! Och så att ni känner igen mig när jag kmr hem snart :D

Ja, det är soligt här. Vi har ställt om till sommartid så klockan är strax 7 på kvällen här och 20 grader varmt ute, sommar for suuuure ;D

Om man skulle rulla ut grillen och ta fram körva dåra! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0