Nackspärr!

Klart som tusan det är nackspärr jag har och jag har redan tagit 3 värktabletter men smärtan kmr och går. Elr det gör ju ont hela tiden men hur mkt menar jag. Så jag ska behöva vara invalid i några dagar. Det är säkert pga stress som detta kom.

Jag har suttit i sängen hela dagen och tittat på program om matlagnings tips osv. Sen la jag mig ner en stund och hade två kuddar under huvudet. Så fick jag ont efter en stund och tog bort ena kudden med en hastig rörelse.......... IBLAND VILL JAG BARA SLÅ MIG SJÄLV!!! Kan man inte tänka sig LITE för ibland?! Ville dööööö av smärta för jag spände ju nacken så jag inte skulle tappa huvudet. Sen var jag totalt fast. Jag bara låg på rygg och vad elr vart jag än rörde mig så gjorde det skitont. Då fick jag panik och började gråta hahahaha! Känner mig så liten och patetisk så det finns inte.


I'll set my face there, over and over again -.-

Kommentarer
Pappa

KOM HEM SÅ SKA JAG MASSERA KRAM

2011-03-10 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0