Oh hot damn

Farligt att gå utanför dörren här, man vet aldrig vad man kan komma hem med...


Spääääääääännande?! Tvär stor och tillplattad kartong, men det syns ju inte haha..

Gummistövlar!!!!!!!!



Haha! Älskar detaljerna så jäkla mkt. Rött! NU ÄR JAG REDO FÖR ALLA FESTIVALER I SOMMAR THITISUDA MAHASRITHANET!! Räkna med mig ;) Dom är rätt tunna dock så dom kmr ju inte vara jättevarma till hösten och så, men bryr jag mig? Icke. Nöjd som en frigående höna.

Ett par gummistövlar har varit på min inköpslista på länge och att jag sprang på dessa på rea kändes ju rätt gött, och spontant. Mindre gött att mina klackar som jag köpte till nyhår var också på rea, halva priset -.-



Bikinin förresten, det är baksidan av bakdelen för övrigt. Tro inget annat! Im in löv.

He he. He


PUSS :*

UPDATE: UNDERdelen menar jag ju. Haha.. Funderar på att gå en svenska lektion när jag kmr hem ja.

Kommentarer
theethee eat world

WOHOOO WOHOO WOHOOOO!!! Peace and love here WE COME!!!! :D

2011-03-11 @ 22:46:20
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0