SVORDOMAR

I söndags träffade Linda och jag killarna och gick på bio. Vi såg Paul. HAHAHAHA!!!! Se den :D Skit kul. Men iaf, jag hade lagt alla mina grejer i fickan på min tröja och kände att jag tappat bilnycklarna så jag letade upp dom under sätet när filmen var slut. Sen stod jag med nycklarna runt fingret så dom trillade av IGEN på raden framför... Fick lägga mig ner på golvet typ för att hitta dom. Men så var allt bra och vi gick ur salongen och stod och pratade lite utanför där alla spel är. Sen säger vi hejdå och vi hinner köra typ 10 min när jag märker att jag inte har min telefon på mig. Två sekunder senare och jag märker att jag inte har mitt bankkort på mig heller!!?

Fick sån paniiiiiiiiiiiik!!! Vi vände om och åkte tillbaka till bion och fick komma in och leta men vi hittade ingenting. Det är skumma är ju att jag kände att jag hade alla saker när vi gick ut och vi stod bara utanför en liten stund så jag fattar verkligen inte när elr var jag kan ha tappat grejerna. Hade jag tappat det ute på asfalten så hade jag hört och känt det.

Jag har ringt biosalongen och killarna och ingen har sett ngt. Så jag har spärrat kortet och väntar på mitt nya och bryr mig inte så mkt om det. MEN MOBILEN?! Jag kunde knappt äta igår bara för den haha. Man blir ju rädd över hur mkt en liten skitmobil kan göra.. Så nu måste jag köpa en ny.. Åh, vill dö. Min mobil... Meen, hellre den än min svenska! Då hade jag verkligen avlidit hahahaha........

Idag har vi förresten haft nästan 30 grader ute och det ska fortsätta så veckan ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0