dance know nothing about lies














Älskar dom två sista. Jag blir så nuttig när jag kollar på dans haha. Det finns så mycket känslor.. JAG har så mycket känslor och dans uttrycker alla mina känslor. Därför älskar jag dans, för att jag älskar mig själv :) Skulle man kunna säga! Men jag blir lugn, lycklig och kärleksfull när jag ser dans. Det är kanske så att jag finner mitt inre? :O Spännande.. Som en terapi för mig :) Eller nått. Jag blir annat när jag kollar på dans i alla fall.

Nån som vågar se dans med mig nu?


Klös

Kommentarer
Lynn

I FEEL YOU! dance is a poem of which each movement is a word <3



Iallafall, snart tar du studenten din jäävel och du ska va PROUD . det tycker jag. och jag vill se dig ACT :)

2009-04-18 @ 02:05:55

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0