don't tell me if i'm dying

Hey Lovers,

jag åkte hem till Fridzon i fredags och var vaken till sex på morran x)
En kompis till Fridzon var också med, hon har precis kommit hem ifrån Afrika efter 3 ½ månad och berättade att dom duschade med hinkar, ibland så sällan som 2 ggr i veckan med kallt vatten ;D Det blev varma mackor, påskpynt och självklart det berömda tjejsnacket!


Igårkväll kom Tobias hit och vi hade skrattkalas som vanligt :) Vi var ute och gick en stund och det är ju knappt kallt ute på kvällarna ;D Sen såg vi en stund på En prins i New York med Eddie Murphy, kass film så vi satte på Mr. Bean på semester ist haha. Är det bara jag som får sån fruktansvärd panik när jag ser på filmer där folk misslyckas i ett? Det kryper i mig och kliar i kroppen och jag blir SÅ ARRRRRRG xD

Vi avslutade med MTV i alla fall och räknade vems namn som kom oftast på den där kalkylatorn eller vad det är. Tobias namn kom oftast och med andra killnamn nästan hela tiden ;D Tobias tänker tydligen på andra när han är tillsammans med Jesper och Hanna luktar så gott :D High Five!

Jag har lite ont i mitt stora hjärta idag...



Klös

Kommentarer
frida

mina favvisar är nr 10,89,92 tror jag:)

2009-04-15 @ 19:18:55
URL: http://fradaa.blogg.

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0