party people!

Jag är hemma ikväll! Och hoppas på att huvudvärken släpper inom sinom.. Och äter glass. Och jag har provat min studentfestklänning igen, jag behåller den för allt gick mycket lättare den här gången men det är fortfarande inget kul.

IDAG HAR JAG FÅTT MITT EFTERLÄNGTADE KÖRKORTSTILLSTÅNDSTÅND! Och genast känner jag pressen och nervositeten när brorsan tog 10 körlektioner och pappa endast FEM?! Tror ni jag håller måttet?

Jag undrar hur det gick för mamma.. Mamma kör förresten som en kaktjuv, annars är hon duktig och det är min bror och pappa med(uppenbarligen).

Men det finns ju de som är riktigt kassa! Ni vet, såna som inte har något flyt alls i körningen. Jag är lite rädd faktiskt, nu när jag ska ut på vägarna. Rädd för såna som inte kan köra men som har körkort.

Jag lovar att jag kommer bli en sån där arg bilist som skriker och slår på ratten när nån idiot visar sig. Riktigt förbannad kommer jag bli och sticka ut huvud genom rutan och peka finger och sånt. Ja, låter som något jag skulle göra..

Haha, en gång så åkte jag med mitt ex på motorvägen. Så hamnade vi brevid en bebis i trafiken och jag satt och log och skrattade, gjorde grimaser och sånt mot den, och den kollade på mig och visste inte riktigt vad den skulle göra.. Sen såg jag mamman. Hon glodde med stora ögon på mig som om jag var pretty stupid.
Pinsamtystand mellan bilarna kan jag lova...


Nu är det inte många veckor och dagar kvar till premiären den 27 april! Jag börjar bli lite nervös nu för det är ett väldigt stort arbete vi har framför oss, men det löser sig ;D Sa kärrningen som sket i poolen..

Vi fixade mattan idag i alla fall




Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0