sleten tjej

TJA!

Åkte ut till Tjörn igår i all hast och Sebastian har klippt sig, jobbigt snygg 50-tal friss! "Grill" och chill hos Alex var la gött :) Tidigt imorse tog Sebs och jag bussen hem igen och jag gick till SKOLAN. SÅ SATANS TRÖTT.

Jag är överdrivet beroende av sömn och jag blir så fruktansvärt irriterad när nån väcker mig. Kul att jag sov med två morgonpigga fanskap som självklart väckte mig; peta in sina fingrar så långt dom kunde i min hud, tog min kudde, satte sig på mig, drog i mitt täcke, gjorde så hunden slickade på mig och sköt tofs på mig. Jag blir riktigt arg bara jag tänker på det.

Ni kanske har märkt att jag har temprament nu haha! Men ni har också märkt att jag har många vänner så mitt temprament går att leva med ;) JAG ÄR SÅ POPPIS. Jag är den alla ville vara i högstadiet :) Äntligen nått mitt mål..

MEN! Skolan imorgon igen 10-16 så det är dags att nana :) Som jag gjorde mellan sex och halv åtta tidigare idag.. Men jag har gjort mitt! Bakade nämligen scones förut :)

NÅN SOM KÄNNER FÖR LITE MANCANDY? :D



Hoppas ni kan sova lugnare än mig era smekers!

Klös

Kommentarer
frida

TaCK:D

2009-04-19 @ 18:16:29
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0