En annan ass

TJENARE PÅ HYLLAN! elr fyllan din cool katt..

Jag och jassebrasse sitter och gottar oss med RIKTIG ananas, en sån där klassig ananas som bara vissa har råd med (rinner ju som onämdsaft), morotskaka och teeee samtidigt som vi töntar oss med våra bloggar!

Jasmine da jasman: bruntsocker.blogg.se

Jag har tänkt fixa en ny header, en vårinspirerad och glad en :D Fast ni kanske gillar min header? Jag har ju inte haft den så länge(för min blogg är ju sååå gammal) men den känns lite för mörk och LITE FÖR dyster! Dessutom gjorde jag den snabbt av bilder från min dator för att bara ha en ;P hehehoho

Jag tror jag är lite allergisk mot ananassaft, alltså saften som rinner från ananasen. Fyyy fasen. Yeye, tur att det är den saften och ingen annan god saft som alla snuskhummrar tänker på(inklusive moi)! Kan man vara allergisk mot sin egen saft förresten? VARFÖR SÄGER JAG SAFT? Det kändes äckligt helt plötsligt.. Elr plööötsligt som min gamla spanskalärare uttalade det xD



Jag kunde en ananashistoria som jag tänkte skriva här, KUNDE! Och, igen, för er snuskhummers där ute så var det inte den med ananas och melooon.. Okej det kanske var mer en gåta jag tänkte på..


Yeyeyeee, jag återkommer mina kära lovers

Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0