Godnatt min skatt

Heeeeej töntaaaaaaaaar!

Nej, jag har inte glömt bort er! Bara haft det fullt upp idag och likadant imorgon ;D Första dagen i skolan idag och illamåendet slängde sig över mig lagom till andra lektionen. Meeen jag härdade och nu sitter jag här hos mina kusiner för att jobba imorgon :)

Så första minutrarna av Greys idag, men sen kände jag att jag inte vill planera min tid efter tv:n utan se programmen när jag själv vill, så a kollade bokrean ist och har gjort mig färdig för att sova uuuunderbart inatt! Jag är ju ganska trött trots allt..

Malin, Alex, Sebastian och jag var på torget under håltimman och Alex pierca örontoppen och jag köpte två toppar :D Två klädtoppar alltså. VÄRD DAG, kan man ibland känna då ;D

Jaja, nu ska jag inte uppehålla er mer(mest för att jag vill sova) så GODNATT DIN TJOCKA KATT så hörs vi imorgon :)

Klöööööslös

Kommentarer
michelle bogar

svar: Härligt och höra :* med mig är det sådär, det är därför jag tar bloggpaus. Känns som om det är för mycket som händer i mitt liv just nu som jag måste ta hand om. Men jag kommer snart tillbaka! hihih puss på dig sötnos ♥

2009-02-19 @ 14:04:54
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0