Keep up with my pace baby

Hejhej,

ni vet det där ihängande illamåendet som försvinner så fort man är redo vid toaletten? Ja precis det förföljer mig just nu ;( Jag känner det nu också men så fort jag sprungit till toaletten släpper det! Och självklart kommer det tillbaka så fort jag satt mig ner någonstans, som just nu i min säng.. Jag testade att dricka ett glas vatten snabbt som hjälpmedel och det brukar funka prima, men inte nu! Jag har mått illa större delen av eftermiddagen och jag vet inte varför. Jag är förkyld och har huvudvärk också ;D Men bäst av allt så lever jag och imorgon är det nog borta :)

Over all(åverål) så känner jag mig ganska förvirrad och instängd just nu. Jag vet att jag är en väldigt känslosam person och det kan vara svårt för andra att hantera, men bara för att det är jag som är känslosam betyder inte det att jag vet exakt hur jag ska hantera mina känslor jämt. De är många och de vill gärna ha övertaget. Hur gör jag egentligen bästa valet mellan mina känslor när de ligger på samma starka nivå?


Jag hoppas ni haft en bättre dag än jag :)






Klös my beautiful lover


woho nu är det toadax.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0