Kick it up!

Morsing,

jag vaknade kvart över nio idag av ljudet från min egna näsa! Jag ville inget annat än att den skulle hålla käften men snoret hade konsert där inne.. TRÖTT ÄR JAG nu därför!

Men idag äre pysseldagen hos jassebrasse :D Eftersom jag inte vet vad jag kommer orka/hinna/kunna göra så säger jag ingen av mina projekt just nu utan ni får höra(och kanske se) sen när jag kommer hem ikväll ist ;D

Resten av mitt lov kommer väl bestå av att plugga.. HEHE

JAG VILL HA VÅR! Det bästa med våren är självklart modet, tjena hallå eller?! Sommaren har inget mode och det har knappt vintern heller.. MEN VÅREN :O (och hösten) När våren kommer sucktar alla efter nya fräscha kläder som gör en glad och affären har precis det som alla vill ha! Underbart.. :)

Vårmåsten
(som jag har fastnat speciellt för):

- Konstnärliga tryck, en blandning av Monet och Jackson Pollock
- Färgstärka plagg
- Färgblockader av starka färger
- Geometriska tryck
- Harem
- Jumpsuit
- Metallaccessoarer
- Skyhöga klackar

Sugarplum Fairy - Kick it up


(Jackson Pollock)


 

Klös


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0