Morsning!

Hola Pedro!

Just nu väntar jag på att pappa ska hämta mig så ska vi åka till stan och gå på au-pair möte! Fyra timmar är det.. Jag hoppas fika ingår ;D Det ska bli väldigt kul i alla fall och jag vill bara komma igång nu nu NU, hehe. Nån mer som ska åka iväg och passa andras barn? ;D

Idag är alla rika jämfört med andra dagar, så vad ska ni lägga pengarna på i mars? Och vad ska ni hitta på ikväll? :) Krogen ska ni lägga pengarna på ikväll! Själv så lägger jag undan pengar för att dom inte ska ryka på ingenting.. Inte alla pengar iaf ;)

Dags att gå! Ha en bra vårdag och var ute och njut av solen :D Till skillnad från mig som ska sitta i en lokal under alla soltimmar haha.. 

KLÖS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0