only är underskattat

Heiiiiiiiiiiiizaaaaaaaaaaan,

någon som har märkt att jag annonserar för only.se på min blogg? Mer än jag, vill säga.. Jag har vart inne och tittat där lite för att kolla lite vad det är jag faktiskt annonserar för. Till min förvåning hittade jag faktiskt riktigt snygga plagg och de har bra priser också, kanoooooon booooooom! Plus att frakten faktiskt bara kostar 20 kronor, FAKTISKT. Hehe......



Inte så illa.. :) So check it out in dah menyspalt till dah left!

På tal om hunden och den blöta nosen på t-shirten, jag drömde att jag träffade en talande katt! Den var i en bur kom jag på nu, en kaninbur och hade ngt fel på baktassen :( Men i alla fall så blev jag jätteglad när den pratade med mig och så fick jag en puss! En blöt puss på munnen :) Snälla söta kisse kom tillbaka och trösta mig inatt igen..

KattenKlösKatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0