All I feel is love

För ett tag sen somnade jag alltid till musik och drömde ofta om låtarna och deras texter. Men nu gör jag det inte alls lika ofta och det har jag inte ens tänkt på, förrän nu. En låt som alltid var/är underbar att somna till, eller bara att lyssna på, är Prism of Life med Enigma. Låten är anpassad för avslappning och jag bara njuter när jag hör den. Den gör sitt syfte!
Vid 3.43 är den ganska go. Men det förutsätter att man tål att lyssna på sånt.. Haha ;)


 




There's no reason to cry, because we have a helping hand whose always aside

Klöser med kärlek ;)

Kommentarer
Cicci

Jag kan aldrig somna om jag lyssnar på musik...

2009-03-02 @ 07:21:05
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0