berts skara

Pappa kunde åka idag och nu är jag tillbaka hemma med en balklänning och väska till ;D SÅ SATANS NÖJD!

Och nej ni kommer naturligtvis inte få se den förrän dagen den ska spryda min kropp! Åååååååååååååh, nööööööööööööjd! Ni kommer förstå varför när ni ser den 20:de maj.

Jag har åkt över slätten idag, Grästorp etc., herregud vad öde.. Min dag har bestått av att åka bil och kolla på Sveriges trista landskap :) Jag älskar Sverige.

Och just nu håller jag på att somna för att jag inte har ätit ngt sen frukost.

Jag vvet inte riktigt vad mer jag kan skriva för jag har inget i min hjärna just nu (JUST NU SA JAG).

Hörs Lovers
Klös

Kommentarer
✿Linda H ✿

i love BERT!!!!

2009-03-31 @ 13:55:25
URL: http://hogsta.blogg.se/
Theethee

Va kul att du hittat en klänning du med, Hannah! :D

2009-03-31 @ 19:29:31
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0