ett steg mot ett friskare liv

Som man brukar säga. Om man rör på sig. Nej vad vet jag!

Men ja, det är precis vad jag har tänkt börja göra! Röra på mig mer :) Det är allas kroppars rätt att få lite omtanke så nu tänker jag ge min kropp den kärlek den behöver för att stå ut med mig i 98 år till.

Jag stör mig på alla som snackar om "snabba metoder". Varför kan man inte bara acceptera att det faktiskt handlar om att ändra sin livsstil? Det finns inget som snabba metoder för det funkar inte att träna, elr vad man gör, ett tag och sen sluta och tro att inget kommer att förändras efter det!

Kroppen är i en ständig förändring. Och det funkar inte heller att svälta sig! Det är bara idiotiskt om man gör det med flit(så ni som inte gör det med flit, way to go!). Det som funkar är vanlig hederlig motion och ärligt talat, hur svårt är det att få in i vardagen? Kom igen nu..

Slappröv! Som jag sa till min lärare på gympalektionen i femman och blev utslängd..

För övrigt tänker jag inte göra om min blogg till en träningsblogg (aldrig) men jag tänker använda mig av bloggen för att hålla koll och komma igång :) Haka på!




Mitt mål är att se ut som de här männen innan sommaren är slut
Fast brunare såklart, jag är ju inte galen heller..

Baiii

Kommentarer
Mallan

Tack för tipset om grillkväll, det var en bra idé. Fast nu är det för kallt och för mycket snö.. men snart kan man nog grilla :P



Bra inlägg du skrivit om att det är livsstilen man måste ändra på. För det är ju så man må göra :)

2009-03-23 @ 23:05:34
URL: http://malcolm.devote.se
Frida Grahn

HÄrligt:=

2009-03-23 @ 23:54:32
URL: http://fradaa.blogg.se/
jennie

haha klockren kommentar till läraren :P

2009-03-24 @ 00:02:12
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Theethee

som fan hannah! Jag ska också vara slimmeli slimmad :D

2009-03-24 @ 21:13:56
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0