Fittad och Fajtad

Träääääääääningsvääääääärk! Jag tycker inte om att vara svag längre så nu satsar jag på att bli lite mer muskelknutte så jag inte får så ont när jag blir slagen eller välter så lätt när nån puttar mig! Låter väl kanon? ;D

Klart att detta också resulterar i träningsvärk, men ärligt talat finns det ingen goare värk än just träningsvärken, so hit me hard and hit me more ;)

Trött dag i skolan idag; jag tror jag somnade lite grann på filosofin, men kan nån klandra mig? En lektion på en timme och tjugo minter bestående av prat från läraren är inte menat till något annat!

Jag har precis ringt min tredje referens till au pair-ansökan så jag har bara två stycken kvar nu! Känns skööönt.




I'll be back ;)          

Klös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0