you're my baby

Denna veckan har bestått/består av massa drama, mån tis ons och imorgon! Genrepet, som är första föreställningen, för föräldrar etc. är den 27 april och vi har mkt kvar att göra och två helger att spendera i skolan.

Jag har varit så trött i veckan och idag fick jag äntligen ta igen det! Torsdagar är ju jag lite halvledig, jag slutar runt halv tio, så jag åkte hem och sov till två tiden haha. Jag kommer nog somna utan problem inatt ;D suck..

Balbiljetterna släpptes idag med men inte förrän vid 11.15 och jag hade ingen lust att stanna så länge för att bara få ett inbetalningskort. Flera i min klass är lediga idag så man måste väl få det kortet en annan dag också, fast det står inte, det stod idag mellan 11.15 och ett elr två nångång.

Nu är jag hungrig som ett as och Fridzon har försett mig med massa godsaker :D <3 Vi var ute och gick i lite över en timme igår och pratade om sexsexsexsex :) för övrigt.



Ha det gött, klös på stjärten


Kommentarer
hp

hehe vet vad du menar, jag brukar också blanda BUS:arna.. Och ja, det luktar anus..



MEN DET ÄR FAN VÄRT DET!





Ömt smek från mig /hp

2009-03-12 @ 22:11:05
URL: http://pause.se/bloggar/hanapee

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0