slutet för slutproduktionen

Jaha ja, idag har vi sista föreställningen klockan 18.00 och jag har folk för alla platser ungefär! Jag är poppis som sagt ;D

Just nu försöker jag skriva mitt muntliga tal i svenska nationella och det går seeegt framåt, precis som allt annat plugg!

På torsdag fyller min kära moder år. Grattis :) <3 Och då så har jag min enda chans att vara i stan och shoppa det sista till maskeraden och balen! Tiden rinner iväg bara och snart är det slut.. BÖÖÖÖÖÖÖÖÖL :'(

Nu när föreställningarna är slut så kommer jag ha en lektion mån, tors och fredag och hur underbart är inte det då?! :D På måndag klockan ett och på torsdagar och fredagar en lektion på morgonen bara :) Sen har jag heeeeeeeela dagen fri! Avundas mig nu då då.

Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0