Oj oj oj

Här lirar man inte serrni! Men här är jag, PANK. På ngt sätt lyckades jag köpa upp alla mina pengar från förra veckan plus lite till så dom drog massa pengar för denna veckan nu -.- Ops.

Jag ska flyga på torsdag igen :D Är taggad!!!


Så här ser vädret ut, tror inte jag har sett is på en gren förut som beskrivning av vädret. Iaf inte här ;) Men joho då! Vi har det kyligt vi med. Men jag har svårt att tro att det är jultider, har ingen som helst julkänsla :( Kanske får det i helgen hos släkten :) Audrey sa att vi ska ha julmiddag på söndag :D Hoppas den är goooooood.

Ja vad mer? Vet inte, är lite trött. Ska sova. Godnatt.


Hehehehehehhe så känslokall man kan va. GOOOOOOODNAAAAAAAAAATT MIN KÄRA SKATT :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0