November?

Respekt till Kenza och alla andra bloggare som uppdaterat flera ggr om dagen i flera år säger jag bara! Jag är laaaat.

Har haft en bra helg iaf. Anni fyllde 20 år igår och vi firade henne i lördags med middag och sen bio; Due Date. Så jäkla kul film! Haha se den :) Hon sov hos mig och söndag morgon, på hennes födelsedag, sa jag till henne att stanna på mitt rum medans jag sprang ner och dukade fram massa frukost, skar upp daimtårta, satte ett ljus i hennes tårta och tog fram hennes presenter :D

Ingen av oss har dukat fram frukost som man gör hemma under den tid vi vart här. Man gör ALLTID iordning sin frukost och sätter sig. Visst det är lättare osv men var är charmen i deeeet lixz? Näe vet du vad! Sen körde jag hem henne, handlade mat och ngt salt som man ska bada i som mjukar upp kroppen. Kom hem och städade lite och försökte lösa mina problem. Som ännu inte är lösta.

Igår kväll åkte vi till Annemiek från Holland som fyller 21 idag och firade henne med tååårta och sånt där gött gött. De va oligt


Alltså, det är så skumt att en vanlig liten skinnjacka är för varm för att ha på sig en dag i november. NOVEMBER!!!? Det är runt 20 grader här och solen skiner, man måste ta ner rutan elr sätta på ac:n när man lämnat bilen på parkeringen en stund. Stört lööööjliiiiigt jöööööh!

Hoppas hoppas HOPPAS vi kmr iväg till Virginia i helgen :D Skulle vara skitkul men vi måste fixa bil..

Börjar vilken sekund som helst, dagen gick väldigt fort. La en toning i Annis hår :) Och köpte nytt nagellackackackack.



Fin nagel
i
Söt tjej

Övar på min KKK min


PUSS ÄNNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0