At least you're still my day late friend

Jag har en del att göra idag för imorgon är ungarna lediga från skolan så då jobbar jag under dagen, och slipper gå upp klockan 5 på morran ;)

Jag vill börja dansa igen!! Så jag ska kolla upp lite dansstudior här och se vad som finns  :)
Jag var på Ballene imorse igen, idag var det mer strecha och massage hehe. Det är inte världens work out direkt men man är trött i kroppen efteråt. Och jag gillar lärarn jättemkt :)

Städerskan är här nu haha.. Hon brukar bara dammsuga mitt rum men idag hade hon dammsugit mitt badrum med och torkat av bänken tror jag. Det är lite skumt att ha en främmande människa som städar ens rum, och ser alla ens saker xD Jag är väl känslig igen.. Men pinsamt ibland ju!
Som när jag hade sagt att mitt avlopp i duschen nog behövde rensas och pappan kom upp nån dag senare när jag var helt oförberedd. Han gick in i mitt badrum och började pilla i duschen och greja. Saken är den att jag har ett ställ på ena sidan av min toalett med tamponger och på andra sidan toaletten är min papperskorg som just då var fullpackad med ANVÄNDA äckliga tamponger xD Det var lite jobbigt faktiskt hahahah, speciellt när ungarna kom inspringandes också och ALLA då stod och kollade på när jag drog ut allt mitt hår från avloppet haha! Nu spolar jag inte ner ngt hår i duschen längre ;)

Talk to u latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0