Chickens :D

Som ungarna har tjatat, speciellt Jake. Och nu är dom häääär :D Sprang precis ner och tog kort och kelade lite med en hehe, den skrek..... Så ta hand om djuren i Afrika blir väl bäst för mig ;D


Deras temporära hem! Värmelampan gör allt rött.


Mitt temporära hem en vanlig söndag! Kände att jag behövde visa det med.. Jag bugar och bockar till den som uppfann gardiner! Det är förresten bara jag som gosat i båda sängarna, åhå så jobbigt att välja bara en ;)


Bebisar :D Haha!


He's like "Dude wtf?! You're in my space!" Monsterfoten!!


Sööööööööt :D Suess!!

Ok, jag måste äta nu. Har ätit lite konstigt de tre senaste dagarna, skärpning! *lAt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0