nine eleven

Det pratas om 9/11 idag, såklart. Nio år sedan idag och jag minns den dagen! Jag gick i femman och Lars-Olof ville att vi skulle ha en tyst minut efter rasten, bara att jag och några andra i klassen hade köpt glass i cafeterian och inte hunnit äta upp dom, så vi fick spendera den tysta minuten på skolgården haha.
Plus att Sebastian frågade chans på lilljoel för mig utan att jag visste om det och han sa ja hahahaha  :D Det var tider det ;)

Jag jobbar just nu, ungarna har tagit hit tre andra barn så dom har fullt upp. Pratar om snack nu, ffrozen bananas. Täcka med choklad..

Anni och jag ska in till Downtown och äta middag på en italiensk restaurang ikväll :) Hon har redan slutat och jag slutar vid tre tiden tror jag. Om en timme ;) Det är också nån grekisk festival här nu så vi ska kolla in den!

Talk to u latero ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0