Run Forest, RUUN!

Tro fasen jag gjorde allt jag skulle gjort idag! Förutom att sola, men solen försvinner inte än på ett tag här ;) Det är poliser överallt här förresten, för skolan har börjat och vägarna utanför skolan har en annan hastighet då, precis som hemma! Jag är skiträdd, hur obekvämt som helst med massa poliser överallt även om man håller hastigheten och polisen här är så jäkla otrevlig..

Det finns en rolig typ på banken, han pratar som han är gay och han känner en kvinna från Sverige som bor här! Han fick hjälpa kvinnan som hjälpte mig idag.. För egentligen måste jag ha ett amerikanskt ID för att växla checkar och sist jag var där var det han som gjorde det. Paktet till Tyskland kostade för övrigt bara 10$?! Visserligen var det lätt men det var inte så litet. Kanske ska börja skicka hem grejer ;D

Jag sprang 5,6km idag!!!!! På 33min. 7 varv. 3,5 miles. Hur gött som helst och vanligtvis är jag slutkörd efter 4km, men nu när luftfuktigheten och värmen gått ner lite är det mkt lättare :) Det sprang förbi en man som luktade HIMMEL. Skojar inte hahhaha, jag ville helst bara springa honom i hälarna, men han höll lite för högt tempo för mig.. För annars hade jag ju gjort det ;)



Klockan är för mkt, måste sova nu och min kudde är så skööön :D Skriver imorgon bitti igen!
Godnatt :)


Kommentarer
theethee eat world

Jäääälar va du skriver kvinna! :O Du har mkt att berätta du!

2010-09-01 @ 19:10:28
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0