Shake what yo mama gave ya!

Halloo Schweden!

Jag hann inte skriva imorse för efter ungarna drog till skolan började jag packa deras grejer och sortera byxor samt stryka. Jag är hemmafru nr. 2 i huset! Sen frågade Kelly om jag ville följa med på Ballene och jag sa nej för att jag ska på Zumba idag, men sen ångrade jag mig och följde med ändå och det ångrar jag INTE :D Så djävulskt kul!! Och svårt hahaha, jag har ingen balans överhuvudtaget men intruktören tyckte jag var duktig och fråga vart jag kom ifrån? Haha jag sa Sverige och hon älskar språk, hon är en/har en? "free spirit", så Kelly sa att jag skulle lära henne hur man säger rumpa haha ;) Det är inte många här som fixar att rulla r:en men hon hade inga problem med det alls. RRRROMPA!
Hon sa till alla att adda henne på facebook så jag får väl göra det nångång ;) Jag ska definitivt tillbaka! Ballene är förresten det där med bollen, jag kmr vara öm imorgon...
Jag ska iväg om en kvart igen för då är det Zumba! Zumba är inte så ansträngande strykmässigt, mest svett och flås och skaka allt man äger haha, skitkul är det iaf :)


Jag bäddar sängen varje dag ;)


Här ser ni mina definerade muskler och mina racerbyxor.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0