11 April

Nu är det varmt serrni! 30 grader i skuggan idag, stekhett ute.

Idag fick Stina sitt gymkort så var där i nästan 2 timmar och provade på gymmet för första gången. Jag har inte vågat mig in där för jag vet inte hur maskinerna fungerar och jag är FEG. Men vi gick in där idag och fick hjälp och körde på.

Igår åkte Anni, Niclas och jag till en park och spelade disc golf med Mason och Adam. Mason och Adam var några timmar tidigare där och har spelat förut så när vi mötte upp dom var dom typ klara och skulle gå. Men så jäkla sjukt! Det var en stor gräsplätt vi möttes på och Mason skulle precis kasta sin disc och skrek till mig att flytta på mig så jag inte skulle bli träffad. Så retades jag och vände ryggen till och böjde mig framåt och skrek tillbaka se om du kan träffa min röv då, typ. Så kastar han och jag ser hur discen bara kommer närmare i rätt riktning haha, SÅ GÅR DEN MELLAN BENEN PÅ MIG?! Ofta?! Hahaha jag blev helt chokad, hur lyckas man? Galet coolt var det för han var säkert 200m bort. Sen sa dom att dom inte fatta hur fasen jag vågade stå kvar, skulle den träffat mitt ben hade jag förmodligen hoppat på andra benet resten av dagen haha. Då kan jag ju säga att anledningen till varför jag inte flyttade på mig var för att det visste väl inte jag haha! Plus att jag kollade på den hela tiden så jag såg att den skulle gå igenom.
Det var faktiskt riktigt kul men vi hann inte spela så länge, Niclas kastade bort sin vid 6 hålet.. Han var as kass haha! Träffade träd heeeela tiden så den kom tillbaka och bästa är ju att han är askass förlorare hehe.

Sen drog vi till Brio och käka middag och det var DYRT. Visste vi inte haha. Sen till mitt sista au pair möte! Tänkte inte alls på att det var sista innan Kelly sa det. Skumt. Men gött! Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0