28de April

Hej hej,

idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag ska sätta mig på planet hem. Panik. Jag har börjat packa men jag behöver en större kartong så Stina och jag ska fixa en om en stund. Jag tror jag kmr få plats med allt, det är mest vikten jag är orolig över.

Vad som också stör mig är att jag JÄTTE gärna hade velat köpa massa presenter till er där hemma, det finns så mkt här som jag skulle vilja ge er, men jag kan inte för att jag kmr inte kunna få med det hem.. Det suger verkligen. Man har samlat på sig en hel del på ett år kan jag säga. Ändå känns det inte tillräckligt haha.

Självklart finns risken att jag inte ens kmr ha plats för mina grejer så jag har en kartong som jag kan skicka utifall att. Bara att den kartongen kostar 90$ att skicka hem -.- Det är väl värt det i längden antar jag. Men jag hoppas på att jag slipper göra så!

Jag har fortfarande svårt att fatta att jag snart kommer få se er allihop igen, få se havet igen haha. Dags att göra matlistan snart då antar jag ;D Men ETT ÅR?! Det låter hur länge som helst och ÄR en lång tid, men det känns inte alls så nu. Fasen vad snabbt det har gått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0