Hon är häääär!

Igår var min sista ensamna dag med familjen, vi gick ut och åt indiskt. Mycket trevligt! Ironiskt nog var vi ensamna i hela resturangen också haha.

Idag vid 5 tiden kom Stina hit, familjens nya au pair. Känns skitkul och minst lika skumt. Kidsen blev helt till sig och det är skönt att dom är så öppna mot nya människor, det gör det väldigt lätt. Det första Lexi gjorde var att springa fram och krama om henne haha, då blir man glad i lillhjärtat! Men det har gått upp för mig lite mer nu att jag är påväg hem. Efter att vi nattat kidsen kom Lexi ut och frågade mig om jag skulle vara hemma ngt alls imorgon, hon gillar inte när jag åker iväg, och jag sa ja eftersom jag åker på eftermiddagen. Då ställde hon sig med öppna armar och jag gick fram och kramade om henne. Och det blev världens känslokram :( Som att säga hejdå typ och jag ville inte släppa taget och jag ville bara gråta men kunde inte göra det direkt.. Så NU gråter jag lite ist hehe. Jag ser inte framemot dagen jag står på flygplatsen och säger hejdå..

Till något annat som är roligare: Stina hade köpt en present till mig?! Cosmopolitan på svenska :D Min favorit tidning och jag blev så glad hehe.

Nu är jag mest bara trött. Packar lite inför imorgon. Jag åker till Linda vid 1 nångång och ska duscha och så innan. Så man inte vaknar upp unknare än nödvändigt söndagmorgon..

Jag var ute och sprang i en halvtimme plus värmde upp, och ner?, imorse också. Blev bra förvånad över hur mkt energi jag hade. Jag satsade på att orka 20min i sträck.. Så det var riktigt skönt! Har saknat att springa faktiskt.



Ska lägga mig ner och läsa lite! Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0