MASSAGE!!!!!!!

Klockan 11 idag ska jag på en 90mins massage terapi :D ÄR JAG TAGGAD ELR?! Jo men visst, lite så hehe. Ska bli gött gött serrni.

Fixade en ny låda igår iaf, en större. Allt får plats och jag har även lite plats över, men förmodligen inte vikt.. Åh, det är så irriterande!! Så nu ska jag alltså få plats med resten i min blå resväska, carry-on bagaget och en axelväska. Håll tummarna för mig, det är en del som ska i...

Nästa vecka ska Lexi och jag ha en sleep-over. Jag ska sova i hennes rum i hennes extrasäng. Hon är i extas haha.

Nu måste jag skicka iväg inbjudan till en avskedsmiddag som förmodligen blir av på torsdag nästa vecka, då är det bara en vecka kvar. GALET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0