Njutarn

Jag är fortfarande kass på att uppdatera, men jag har massa annat att tänka på och göra nu de sista 2 veckorna så ni får ha lite överseende med det. Jag är ingen skrivare från första början heller!

Igår var jag ledig på eftermiddagen och avslutade kvällen med middag på Panera Bread med sköna tjejer UTOMHUS I SHORTS. Sånt man ska göra oftare! Vi var jag från Sverige, Anni och Sarina från Tyskland, Carla och Evelyn från Mexico och Manuela från Colombia så vi pratade en del om våra språk och land vilket var himlans intressant serrni.

Vädret är helt underbart här nu, som svensk sommar! Kvällarna och mornarna är runt 20-25 grader och luftfuktigheten har inte riktigt kommit än så det är helt perfekt. Jag njuter helt enkelt.

Så, nu vet ni allihopa att jag kmr hem fredagen den 13de. Kan inte fatta att om en månad så är jag hemma i Sverige igen. Får härlig panik av den tanken alltså haha. Det är så konstigt alltihop! Det har för fasen gått ett helt år, galet. Men jag är så glaaaaaad att jag vill dö lite för att jag ska få krama om alla jag älskar och saknat i ett år så snart igen!!! Jag kmr gråta sönder, igen. Haha! Mina tårkanalerna är det verkligen inget fel på och det är väl allmänt känt..

Men som sagt! Har den del att göra så uppdateringen kmr fortsätta att vara kass men jag ska försöka :)



Den du mamma :D Tänkte på dig och kände mig tvungen att visa den.
Den är från HomeGoods och jag HATAR den affären just för att dom har så nedrans mkt fina möbler och sånt och jag kan inte få med det hem........ Vi har inget som HomeGoods hemma?! Så värdelöst haha.

Iaf, idag ska Stina och jag packa påskägg!

Puss :*

Kommentarer
mamma

vi får köpa den på nätet! ;)



2011-04-22 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0