Fin start på veckan

Nej, så tråkig ska jag inte vara!

Kan ju börja med att berätta att den här dagen firas rätt stort här. Så imorse kom ungarna ner med massa presenter som dom fått av päronen och när Kelly gick upp frågade hon varför jag inte öppnat min. Haha jag visste inte ens att jag fått nån.. Men jorå! Jag fick en liten påse med godis, strumpor, ett kort, ett linne och ett nagelkit i :) Linnet kollade jag på när Frida och jag var och shoppade men jag köpte det inte för jag "sparar". Så jag blev jätteglad när jag fick det av Kelly :D



Och nu är det 9 dagar kvar tills vi sticker till Bahamas så jag har följt Annis fotspår....

Hahaha :D Taggad!! Vi kmr sova hos Sarina tisdagkväll så vi åker allihop tsm till flygplatsen. Och ASGÖTT att man få checka in en väska gratis! Nu kan vi packa ner massa mat ;) Och shoppa utan hämder!! Hämder? Heter det så? Hm..

Tänkte åka till Michaels och köpa lite grejer och förhoppningsvis till posten och skicka saker till Sverige :)

Puss!

Kommentarer
Anonym

Shoppa utan hämmningar r-tard ;)

2011-02-14 @ 21:31:04
Millis

hahahah skön är du :D saknar dig med!!!! ingen här som har riktigt så kass humor som vi har här ;)

2011-02-16 @ 17:06:51
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0