Gör oss redo

Idag rör vi oss upp till bergen igen. Jag ska köra en bil upp och vi åker runt 12 så vi packar just nu. Jag kmr inte ha internet där uppe och vi kmr hem tisdag förmiddag igen. Jag mår fortfarande rätt konstigt men det är väl inte så konstigt.

Igår kom Anni till mig vid halv 9 tiden på kvällen och jag gjorde mig i ordning sen åkte vi och hämta upp hennes kompis Laura som hon träffade på skolan i New York. Laura bor i Atlanta och hon känner Nadja som jag var i New York med. Efter det åkte vi i alla fall till After Valentine festen och det var kuuuul. Kao gav ut gula rosor till alla tjejer och Katharina fick en rosa ;) Då sa jag till henne "cuz he's in luuuve" för jag trodde att han hade gått men det hade han inte hahaha! Då sa jag självklart högt också att jag trodde att han hade gått, kul vare :D Och rosen luktade jättegott.. Tyvärr så kunde vi bara stanna i ungefär två timmar men posetivt är ju att vi fått bra med sömn!
Det var en mysig kväll, vi satt ute framför en brasa och pratade och skrattade :) Det var varmt igår, runt 23 grader, så vi satt i bara linne och t-shirt hehe ;)


Mitt hår stinker rök haha! Och köpte nya jeans igår också, inte för att dom syns så bra men dessa är inte tighta och det känns väldigt ovant men SKÖNT. ;)

Jao jao, måste gå och göra klart allt! Hörs på tisdag igen :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0