I know it could happen any day

Det var en helt okej kväll ute igår. Blev lite dans och en hel del prat om seriösa saker och lite om oseriösa saker. Jag vet inte vad mer jag kan säga, det var fint haha.. Det blir typ bara bättre och jag vet inte om det är så bra. Men skit samma! Det som sker sker, så är det ;)

När jag kom hem kände jag mig inte helt hundra men jag somnade iaf. Jag vaknade vid 4.15 och mådde jätteilla så jag spydde. Sen somnade jag om och när det var dags att gå upp för att göra frukost och lunch spydde jag igen. Jag har ingen aning om varför men det är sånt som händer. När kidsen åkt till skolan gick jag och la mig igen, tog på krafterna att göra iordning all mat illamående, och sov till 11 nångång. Efter det har jag mått prima men inte varit hungrig. Jag har ätit middag idag och åt nog lite för fort och för mkt så tar det lite lugnt nu haha. Pappsen frågar som vanligt "är du sjuk?!" och blir uppspelt. Han frågar alltid det.. Och jag svarar jämt att jag inte är det haha. Men Kelly vet om att jag mår illa ibland och jag mår ju som vanligt nu så det var inte mer med det. Som vanligt.

Ska iväg strax och möta Anni och Sarina på Panera Bread och prata om resan. Lördag förmiddag åker vi upp till bergen igen och stannar tills tisdag morgon(har inget internet denna gången heller) så på tisdag blir det bara packa och sen sticka iväg till Sarina för vi kmr sova där allihop och ta flyget vid 5 på morgonen till Bahamas :)

Måste åka nu. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0