Från jobbsoffan

Sitter i soffan med Jakers och tittar på The Karate Kid, sånt myyyys. Vi har precis sett klart på Pippi på rymmen ;D Annika har VÄRLDENS töntigaste röst hahaha, hon låter som en bebis, skit fult.

Jag somnade lite efter nio igår och sov hela natten, hur skönt som helst. Sen när kidsen dratt till skolan kröp jag ner i sängen igen och sov till tio hehe. Sen var det dags att dra iväg till gymmet för spinning. Älskar läraren! Hon kom upp till mig och sa att jag är där så ofta så det är dags för mig att köpa spinningskor haha. Hon ska ta med hennes nästa gång så ska jag få prova dom -.- Jag vill väl inte köpa spinngingskor heller!

Imorgon är det dags för ännu en fest. Nån har byggt ett nytt beer pongbord så det ska invigas! Kommer sakna min spelkamrat :( Jag kmr tänka på dig iaf Emilia!!! Haha :) Jag kmr förmodligen köra också så det det blir en nykter kväll, känner inte för att dricka heller men tror att det hade hjälpt mig lite just den kvällen xD Hehe..


Emiiiliiaaaaa, tell them Im sorry again! Emiiiliiiaaaaaa, all that I wanted was you. OoOoOoOoooh, all that I wanted was you :')


Påminn mig om att du ska få bilden!!

Kommentarer
Emilia

ÅÅÅÅH HANNAH :D:D gullig du är!!! ha så kul ikväll :)

2011-01-23 @ 02:15:19
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0