Fredag igen!

Idag har jag ngt att göra, haha ;) Nu när Kelly är borta får jag hoppa in som mamma (skumt hur naturligt det känns) och ta hand om födelsedagsfirandet i Lexis klass idag. Jag ska vara där klockan ett och jag har allting färdigt! Yoghurt, blåbär, jordgubbar, hallon, granola(ingen aning om svenska motsvarigheten? Lite som müsli kanske), skålar, skedar, bokstavskex och vispgrädde ;) Behöver bara hitta ngt bra att hälla granolan och bokstävarna i..

Idag och igår har det varit fint väder, runt 10-15 grader och sol :) Jag har precis släppt ut hundarna och Toby står på utsidan och skäller på mig xD Men han kan gott vara ute i solen och roa sig lite en stund..

Vad mer? Har inga planer för ikväll alls, får se om ngt händer. Imorgon är det fest igen, födelsedagfest för en kille. Fick reda på imorse att dom ändrat adress på stället så nu är det ÄNNU längre ifrån mig, 45min rättare sagt så jag är tveksam på om jag kmr gå. Om Katharina går så går jag med hahaha :D Elr om jag lyckas övertala Anni! Grejen är inte tiden och bensinen så mkt som det är milesen. Jag kör redan väldigt mkt så det blir det lite surt. Plus att jag kmr köra ganska mkt när Fridzon kmr hit :D Så jag snålar med milesen nu. Anni har liksom en gräns på 400 miles i månaden och jag har haft min bil sen början av dec tror jag och jag har snart kört 1000 miles... Jag har inte ens haft den i två månader!! -.-

Jag hade problem igår med att ladda upp bilder men idag verkar det funka igen :)



HÅÅÅÅÅÅR! Ska gå upp och fixa peruken och sminka mig nueel ;)

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0