Partyhatten är PÅ!

Idag är det lördag! Vi lagade pannkakor till frukost och hade alla bären som blev över från igår på, det blev en del ;) Plus vispgrädde på det! Det var gott, fast jag gillar inte vispgrädden så mkt för den är så söt.

Gör mig i ordning just nu för att gå ut. Elr ut och ut, det är ju hemmafester vi går på :) SKÖNT! Festen börjar vid tio-tiden och Sarina hämtar upp mig och Anni och Anni sover hos hennes. Jag sover hemma med min kudde ;)




Ok, nu känns det som jag har den här skjortan hela tiden. Men det har jag inte! Lovar ;) Men senaste jag tog kort hade jag den på haha -.-

Jao jao, hoppas på en någorlunda ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0